سلام خوش امدید
 
کمپ ترک خود ارضای .جق.استمنا
 
 
شنبه 2 فروردين 1398برچسب:, :: 23:46 ::  نويسنده : hamed

امروز 2/1/1393 

با توکل به خدا این وبلاگ رو راهندازی کردم برای کمک به کسانی که مثل من قصد ترک خود ارضایی را دارند و از ان رنج میبرند

این وبلاگ کاملا رایگان. اینجا از تجربیات هم دیگه استفاده میشه تا بهترین راه را برای ترک این عمل مضر و مخرب پیدا کنیم . در پست بعدی عوارض خطرناک این عمل رو میگم که خودم با خوندنش وحشت کردم



نظرات شما عزیزان:

پاسخ به شبهات
ساعت19:39---3 فروردين 1393
سلام به وبلاگم سربزنید خواهش میکنم نظر هم بگذارید و آدرس وبتونو در نظرات ارسال کنید تا با افتخار لینکتون کنم..http://valiiasr.aj.loxblog.com/

arash
ساعت0:17---9 دی 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sargarmi و آدرس setin3.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 65804
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1